Wednesday, February 20, 2013

SIMPATI


Tidak aku cara pasal kau??
Mungkin bagimu ya..bagiku tidak…
Tak pernah aku sayang orang seperti aku sayang kau..
Aku hargai kau sepenuh hati aku..namum kau tak pernah dapat merasakannya..
Simpati keatas diriku..

Sentiasa bernasib malang mungkin..
Tidak aku salahkan kau kerana tidak sayang aku..
Mungkin dalam diri kau ada insan lain yang lebih kau sayang..
Simpati lagi diriku..

Aku tulis bukan meminta simpati..
Bukan juga meraih popularity..
Juga bukan mencari publisiti murahan..
Cuma ini saja cara melepas apa yang terkubu dihati..
Simpati diriku lagi

Mungkin bila aku sudah tiada baru kau tahu siapa yang sentiasa disisi..
Bukan aku mintak untuk pergi..
Cuma kalau kalau itu yang diberi..
Redha saja meniti panggilan ilahi..
Diriku disimpati sendiri..

Walau jika aku pergi..
Bintang bulan jadi saksi..
Sayang aku pada kau takpernah berbelahbagi..
Mungkin suatu hari nanti kau mengerti..
Bila aku tiada disisi kau..

Maafkan aku mengguris hati kau..
Bukan niat aku..percayalah..
Sepanjang aku kenal kau tidak pernah aku berniat menyakitkan hati kau..
Kerna aku sayang kau seperti aku sayang ibuku serta family ..
Aku tutup coretan aku dengan assalamualaikum..
Semoga kita berjumpa lagi..

No comments:

Post a Comment